♥♥18/3-2011♥♥





Här stod jag *___* (jojo som tagit bilden)


ååååh det var verkligen den bästa dagen i mitt liv typ.
Jag och JoJo var framme i Stockholm vid 13 på fredagen.
Vi började köa vid 15 å då hamnade vi ganska långt bak i kön.
Hade verkligen velat köa tidigare men det gick ju inte för min hand :/
Det var verkligen svinkallt å det började till och med snöa xD
men fy fan var det var värt de!! Vi hamnade faktiskt längst fram iaf :D
Vi fick dock stå lite på sidan så ingen skulle krossa min hand, men det gjorde absolut ingenting. Stod nästan framför Ray och jag fick ögonkontakt med honom en gång fdhdfjdffhjd
♥♥
Dem var så sjuuuuuuuuuuktbra live och såå snygga i verkligen haha. Jag var så j'vla lycklig att jag inte kunde gråta utan hoppade mest å skrek xD
Det var helt obeskrivligt bra!!!! :) Vill tillbaka!!!! Jag kan fortfarande inte fatta att jag har sett dem!!! ^______^
Mina hjäältar!


"You can never stop running ever,
Just don't stop running" - Gerard Way Sthlm 18/3-2011





SING! ♥


CANCER♥
Trackback
RSS 2.0