Come Give Me Love

Det är sorligt att det finns så många band/artister som jag aldrig kommer att få se live. Det är då jag önskar att jag var född på typ 60/70 talet. Jag hade så gärna velat se Ted Gärdestad, Cornelis Vreeswijk och Nirvana! Fast det bandet jag skulle velat se allra mest är Queen. Freddie Mercury är en legend! Han är enligt mig ett musikaliskt geni och han var väldigt unik och stack ut ur mängden.Jag älskar allt med dem. Deras musik, deras texter och deras live-framträdande!
 
Jag är stolt när jag tänker på att Brian May har spelat med My Chemical Romance på scen! Queen är en av deras Förebilder, inspirationer och hjältar! Det var jättestort för dem!
 
Det känns tragiskt att alla de som jag har nämnt dog ganska unga och att två av dem tog livet av sig! Man undrar vad de hade vart idag om de fortfarande hade levt!
 
 
 
            Man blir glad av att titta på honom och han säger många interesanta saker ♥

 
Åh detta är så fint att titta på. Ray strålar verkligen av glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0