We are the shadows screaming take us now

Nu har jag semester!
Jag har haft jättekul de här tre veckorna på jobbet! Det känns väldigt tråkigt att de redan är över samtidigt som det är skönt med semester! Ska (försöka) uppdatera bloggen lite oftare nu!
 
Jag har försökt följa OS så mycket jag kunnat sedan det började. 1 guld, 3 silver och 2 brons än så länge är helt okej tycker jag. Dock de där nedrans 4:e platserna är så fruktansvärt irriterande speciellt när det är så sjukt nära brons!
 
Jag har även skaffat instagram eftersom folk tyckte jag skulle göra det. "Diisenchanted" heter jag där.
Har också tumblr http://caatchmeififall.tumblr.com/ :>       
 
btw: Pierce the veil har släppt musikvideon till King for a day med Kellin Quinn som är en av mina favoritlåtar just nu! Kellins och Vics röster passar så bra ihop! Videon är helt awesome! ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0