Crappy new year

Då är det bara 9 timmar kvar av detta året. 2012 hade sina få höjdpunkter annars var det ett äckel år precis som de flesta åren innan. Som jag skrivit tidigare går tiden alldeles för fort. Jag önskar man kunde sakta ner tiden så man hann njuta av de få bra sakerna i livet och inte behöva stressa för allt som man måste hinna med innan det är försent. Jag har bestämt att jag ska försöka tänka lite mer positivt 2013. Det säger jag i för sig till mig själv varje år och hur mycket jag än försöker så blir jag alltid besviken.
 
pretty much:
December 2009: oh but maybe 2010 will be my year;
December 2010: oh but maybe 2011 will be my year;
December 2011: oh but maybe 2012 will be my year;
December 2012: oh but maybe 2013 will be my year
 
Is happiness too much to ask for? I've been waiting for years
but it never happens maybe I don't deserve it.
 
Nyårslöften: Ja det där med nyårslöften...
Jag har nästan samma det varje år men jag lyckas aldrig hålla dem, men jag skriver upp dem i alla fall för detta året ska jag fan lyckas!
 
* Minska på sockret och äta nyttigare!
* Försöka motionera/träna på något sätt minst 1 gång i veckan!
* Skaffa körkort.
* Tänka mer positivt.
* Tatuera mig igen.
* Flytta hemifrån (detta blir extra svårt eftersom jag ska börja plugga och kommer inte ha mycket pengar)
* Gå på många konserter (musik gör allt bättre)
* Sluta vara så förbannat dum i huvudet. yep
 
 
 
 Well, Happy New Year everyone
 
 
   
   
   
   
   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0