Home is now behind you, the world is ahead.

Vaknade i morse och tittade ut igenom fönstret och såg att snön håller på att smälta bort! Yay! Det får gärna vara snö på julafton men annars hoppas jag den försvinner helt! Hela familjen (mest mamma) har julpyntat hela lägenheten och det blev faktiskt riktigt fint!
 
Jo, jag såg Hobbit i torsdags och asdfghjkl den var så himla bra. Jag hade gåshud under typ halva filmen och den fick till och med att gråta vid två tillfällen! Jag vill se den igen snart! Nu är det bara 361 dagar till "The Hobbit: The Desolation of Smaug"
 
Nu ska jag städa och duscha sedan ska jag, syster och Fanny se Filip och Fredrik. De har varit mina "idoler" sedan 2004-2005 nån gång! Det ska blir så kul att se va de hittar på för något skoj. :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0