Never let them take the light behind your eyes.

My Chemical Romance har börjat släppa låtar från deras scrapped album - "Conventional Weapons". Jag har tyckt om alla låtar än så länge. Jag är så glad att det beslutade sig för att släppa dem i alla fall. Denna veckan släpptes två nya låtar och den ena heter "The light behind your eyes"  När jag lyssnade på den för första gången började jag gråta. Jag har väntat på en sån här låt från MCR så länge och när jag behöver den som mest är den plötsligt här. Denna låten har verkligen berört mig. Även om det bara gått några dagar så betyder den jättemycket. Jag får fan gåshud varenda gång. Jag älskar detta bandet så oerhört mycket! Jag är så glad att dem finns i mitt liv! ♥♥
 
Be strong, and hold my hand.
Time becomes for us, you’ll understand.
We’ll say goodbye today,
And we’re sorry how it ends this way
If you promise not to cry,
Then I'll tell you just what I would say.

If I could be with you tonight,
I would sing you to sleep,
Never let them take the light behind your eyes.
If I fail and lose this fight,
Never fade in the dark
Just remember that you will always burn as bright.

Sometimes we must grow stronger
And, you can’t be stronger in the dark.
When I’m here, no longer,
You must be stronger 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0