Egypten.

Sorry det tog lite längre tid än vad jag trodde att göra det här inlägget men det har kommit saker imellan!

Egypten var jättebra. Det var varmt och skönt.
Flygresan var väl sådär. En blanding mellan rädsla och spänning, men det var  en fin utsikt måste jag säga.
Fick se delfiner. Sjukt coolt. Jag höll även en sköldpadda. Älskar skölpaddor!
Vattnet är så underbart fint där nere och man fick se fina kroallrev och fiskar.
Maten var helt okej. Åt mestadels kyckling (det bästa som finns.) De saltade inte någonting. Jag är personligen inte speciellt förtjust i salt, men osaltat smör var inget vidare. Jag köpte armband till mig själv och min familj plus lite annat. Det var ganska lätt att pruta ner priset, men de är väldigt på! Samma frågor hela tiden och de ville inte ge sig. Jag tröttnade på det ganska fort.  Dem kör som dårar där nere också och inga rondeller har dem (Weird.) När vi var på marknaden "old market" var det väldigt många hundar och katter som gick på gatorna. Jag mådde ganska dålig av se dem. Tyckte synd om dem. Det var skönt att komma hem sen. Tyckte en vecka var alldeles lagom att vara borta. Jag är en "hemma" person.
Ja det var väl allt. Det var en händelsefull och bra vecka. Ångrar verkligen inte att jag åkte med :D

well, här kommer några bilder.

















Världens bästa Lillen å Mirre <3






:'<



Den här hunden följde efter oss en bit. Tyckte så synd om den :<


Den här bilden blev lite suddig. För jag var tvungen att ta bilden fort
så att han som gick runt med dem inte skulle se att jag tog kort. Ibland
måste man betala om man ska kort på dem.







Dykarna hade gjort ett hjärta av stenar nere på botten :)


Har massa mer bilder speciellt på fiskarna i vattnet och bättre bilder på delfinerna, men dem kanske
jag laddar upp en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0