2012!

Då var det nytt år igen. Tycker åren går fruktansvärt fort och det känns som om jag inte riktigt hinner med. Jag gillar det inte heller för det påminner mig bara att jag blir äldre och att jag inte har lyckats med någonting ännu.
Som tidigare år var 2011 ett dåligt år. Det blir bara värre med tiden som går.
Dock hade jag en av dem bästa dagarna i mitt liv detta året. Det var när jag såg My Chemical Romance live den 18 mars. Känslan är obeskrivlig och det känns fortfarande surrealisktiskt.

Det var mycket dåligt som hände detta året men det värsta var nog när jag skar mig i fingret när jag skulle skära bröd och senan och typ 80 procent av nerven gick av 2 dagar innan konserten.
Fick opereras och blev sjukskriven i 2,5 månader. Jag höll på att missa MCR konserten. Aldrig mått så dåligt. Få förstår hur mycket det bandet faktiskt betyder för mig, men jag hade tur och fick operas samma dag som jag kom dit så jag kom iväg i alla fall. Vet inte vad jag hade gjort annars.

När jag var sjukskriven så länge fick jag för mycket tid att tänka. Verkligen inte bra för mig. Min psykolog sa även efter 3 månader att hon inte kunde hjälpa mig, kul det tog typ 3 år att få modet att gå dit, never again. no one can help me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0