Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer!

Sitter i min säng och kollar på Shane Dawson videos. Han är så sjukt talangfull och rolig. Han får mig alltid på bättre humör! Alla borde titta på hans videos! Länk till hans youtube sida!

Snart åker jag och mina kompisar till Egypten ska bli så skönt att komma bort ett tag. Sist jag var utomlands var för ungefär 10 år sedan så det är lite pirrigt. Är också flygrädd även fast jag aldrig har flygit förrut men det ska nog gå bra!
Fick väldiga biverkningar i söndags från sprutan jag tog i torsdags. Feber, värk i hela kroppen, huvudvärk och halsont som tur gick typ allt över på 1 dag men jag har fortfarande sjukt ont i halsen så hoppas jag inte har fått halsfluss!

Måste också tipsa om en oerhört bra film. "One Day" Jag såg den i söndags. Den blev genast en favoritfilm. Så fin och sorglig. Jag kände mig så tom efter jag sett den. Saker kan verkligen hända så snabbt. Man måste ta vara på det man har annars kan det vara borta på en sekund. Något som jag ibland är väldigt dålig på och ibland är jag nog för överdriven.


She made you decent, and in return you made her so happy - One day
Trackback
RSS 2.0