Dag 15: En bild på mig

 Det var egentligen meningen att det skulle bli en 30-dagars lista men jag beslutade mig att det fick bli en 15-dagars lista istället! Det blir förmodligen den ända gången jag lägger upp en bild på mig själv eftersom jag hatar att vara med på bild! Detta är den nyaste jag har. Bilden är tagen i början av mars detta året!
 
Well, what happens is while you’re projecting who you want to be this gap opens up between who you want to be and who you really are and in that gap, it shows you what’s stopping you becoming who you want to be.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! i efterskott

Svar: Tack! :>
Sara

2012-07-09 @ 17:14:21
Postat av: Anonym

Å där är hon så vacker. ;)

Svar: Jag är inte vacker men tack ändå! :>
Sara

2013-04-16 @ 08:22:10
Postat av: Anonym

Jodå, det är du.

2013-04-19 @ 08:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0