"I got troubled thoughts and a self-esteem to match"

Sitter i min säng och tittar på EM-matchen mellan Grekland och Tjeckien. Älskar när det är VM och EM. Har tittat på alla matcher utan 1. Önskar att jag kunde vara där och titta på alla Sverige matcher!
Jag är så besviken på deras match igår. Första halvlek var inte bra andra var bättre men inte alls så bra som de kan vara. Satt med hjärtat i halsgropen hela matchen och hade svårt att andas. Jag tycker dock matchen borde slutat lika men det är bara att gå vidare. Dags att ta nya tag på fredag och då vinner vi!
Om nu inte Sverige går vidare så hoppas jag på Spanien och efter Spanien tycker jag England!

Bästaste Jennifer och min kära bror tog studenten i fredags. Det var jättekul att titta på när de spang ut och åkte runt på falken men man längtar ju tillbaka till när man själv tog studenten. Kan inte fatta att det var 2 år sedan.

Så fina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0