Perfection Through Silence

Hey!
Just nu väntar jag på att matchen mellan Italien - England ska börja!
Jag är så glad att Spanien vann igår och är nu i semifinal mot Portugal. Det kommer bli en spännande match!
Jag tycker det är tråkigt att Sverige inte är med. Samtidigt kändes ändå skönt att vi vann sista matchen med 2-0 och fick visa att vi kan spela riktigt bra. Om vi hade spelat så hela tiden hade vi kunnat gå långt!
 
Ett band som jag är uppvuxen med gjorde sin sista konsert någonsin igår, Westlife! Jag har lyssnat på dem sen starten alltså i 14 år. Dem var mitt första favoritband och min första konsert. Jag lyssnar inte på dem lika mycket som jag gjorde förrut men det känns ändå väldigt tråkigt och jag hade velat vara där och titta på konserten. I will miss them!
 
I torsdags så åkte jag, mamma, syster och systers pojkvän till Ullared. Vi åkte så vi var framme vid 17.30 typ och det var faktiskt skönt för det var inte alls mycket folk där. Man kunde gå runt i lugn och ro! De har öppnat så det är ännu större nu. Så förvirrande!
 
Här en bild på vad jag köpte! *intresseklubben antecknar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0