If it looks like I’m laughing I’m really just asking to leave

Jag är sämst på att uppdatera. Well, jag skyller på att jag jobbar och jag är trött plus att jag inte har något att skriva om.

Spenderade fredagen med världens bästa Lillen och Mirre. Lillen hade mig sig lilla Melvin. Det är hennes söta hund. Vi tittade på film och åt godis.
Lördagen var det myskväll med familjen + Lukas och Göran. Vi åt fajitas och tittade på melodifestivalen. Jag tycker faktiskt inte om melodifestivalen. Dels för att det är tråkigt och dels för att jag alltid blir besviken på att låtarna jag vill aldrig vinner undantag för 2004 och 2007. Jag har istället tittat på Gladiatorerna. Jag kände mig dock tvingad att titta på finalen. Detta året ville jag att Danny eller Ulrik skulle vinna men no. Jag tror säkert att det kan gå bra för Loreen men låten är för mig redan utjatad. Låten hon hade förra året var mycket bättre.

Idag har jag inte jag någonting alls. Tror jag ska gå och lägga mig om en stund och lyssna på lite musik och sen sova. Ska upp tidigt till jobbet i morgon.


Här är lille Melvin. Så söt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0