Dag 9: Någonstans jag vill åka

Vi reser sällan i vår familj och om vi gör det så blir det i Sverige vilket jag oftast inte har några problem med eftersom jag tycker om att vara hemma! (förrutom på vintern.)
Om jag skulle välja en plats att åka till skulle jag enkelt välja Hawaii. Jag har alltid sedan jag varit liten velat åka dit. Jag vet faktiskt inte riktigt varför men det verkar vara himla fint och mysigt där.

Titta bara på denna bilden! ♥



Fick veta förra veckan att Mindless Self Indulgence kommer hit den 4 november!
Jag lääängtar fast det är ett tag kvar.
Jag upptäckte dem när bassisten i bandet Lyn-z blev tillsammans med sångaren i
mitt favoritband! Fast jag fastnade inte för dem förrän 2009/2010, men jag är glad att jag hittade dem.
De är så där konstiga och udda vilket jag gillar! :)




I LIKE MY COFFEE BLACK, JUST LIKE MY METAL!



Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Åh de kommer bli så bra :D <3

2012-05-08 @ 00:21:51
URL: http://linnealoveless.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Haha de va bra :D gillade inte heller slutet :c men visste typ att de skulle vara Robin :o

2012-05-15 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0