We are the champions!

Jag måste bara göra ett inlägg om matchen mellan Sverige och Tyskland igår! Jag såg bara första halvleken eftersom jag skulle upp halv 5 idag! Jag önskar dock att jag hade sett matchen i alla fall! Jag har sett lite nu i efterhand och satt och skrek när de gjorde sista målet. Deras insats i andra halvleken var helt outstanding!
Att  lyckas vända en match från 4-0 till 4-4 är helt otroligt och sista målet i 93:e minuten! De lyckas ofta göra mål i sista minuten! Tyskland är ett sjukt bra lag! De har haft höga placeringar de senaste åren i både EM och VM!
Åh jag är så stolt! Matchen var typ lika bra som Liverpools vändning mot Milan i Champions League finalen 2005!
 
 SÅ SJUKT BRAAAA! :)
 
 
Måste bara lägga upp ett klipp från radiosändningen när sista målet görs! Lasse Granqvist är kung! Brukar titta på klipp från gamla matcher när han kommenterar! Jag älskar hans inlevelse. Det är det ska vara! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Värdelöst att sitta och se den, ingen vann!

Svar: nej ingen vann men det var en spännade match! Sverige gjort en sjukt bra och underhållande andra halvlek! Det är så fotboll ska vara!
Sara

2012-10-20 @ 11:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0