Long time no see

Ehm ja det var ett tag sedan jag skrev ett inägg. Jag är verkligen sämst på att uppdatera! Jag skyller på att jag har haft en del att göra.
 
Jag började jobba förra veckan och det var faktiskt väldigt roligt. Jag har saknat barnen och arbetskollegorna. Jag kommer fortsätta att jobba i bemanningen ett tag till eftersom att jag förmodligen inte kommer in på högskolan. Jag är 32:onde reserv så tror inte det är så stor chans att jag kommer in. Jag hoppas bara att jag får jobba kvar på mitt ställe. Jag trivs så himla bra där men förmodligen kommer jag få hoppa runt denna terminen.
 
Förra helgen så sa jag, Linnéa, Johanna och Marie hejdå till Elisa som nu har åkt till Australien och ska vara borta i 9 månader. Jag kommer sakna henne!
Vi åt middag och sedan gick vi på bio. Vi såg "Känn ingen sorg" och det var en av de bästa filmerna jag sett på länge. Jag älskar Håkan Hellström och hans musik. En helt underbar film, fin och sorglig. Om ni inte har sett den så rekommenderar jag er att göra det. Man behöver inte alls vara ett fan av Håkan för att se filmen.
 
Jag har för övrigt bokat en tatueringstid på fredag. Jag är sjukt nervös för jag har bara en liten sedan innan och nu ska jag göra en ganska stor på låret men det ska nog gå bra.
 
 
Älly, Lillen och Jojo! ♥
 

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Tror de kommer gå jättebra med din tatuering :D

Svar: Jag hoppas det! Har sett skissen nu. Så himla bra blev den. :)
Sara

2013-08-12 @ 15:37:22
URL: http://linnealoveless.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför tatuerar man sig?

Svar: för man vill och det är snyggt?! ;)
Sara

2013-08-12 @ 22:18:39
Postat av: Anonym

Nej

Svar: öhm varför frågar du då?
Sara

2013-08-16 @ 03:44:28
Postat av: Anonym

För att jag ville.

2013-08-26 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0