Give me therapy. I'm a walking travesty

sämst på att uppdatera, ja vet!
 
Hade en av de värsta nätterna natten till tisdagen. Jag skulle öppna på jobbet klockan 6. Jag hade ställt min ipod, mobil och min väckarklocka på 4.30 (ja, jag är rädd att försova mig.) Plötsligt vaknar jag och kollar på klockan. Jag tror att det står att klockan är 7.30. Jag får verkligen panik. Jag undrar varför inte mina alarm inte har ringt. Jag flyger upp ur min säng och börjar gå runt i cirklar. Jag börjar nästan få en panikångestattack. Jag går ut i vardagsrummet och tittar på klockan där. 1.36 står det. Har typ aldrig varit så lättad i mitt liv. Jag hade alltså sett fel på 7:an och 1:an. Jag kunde inte somna om på länge efter det för mitt hjärta dunkade så fort! Hemskt var det usch!
 
Inte mycket annat har hänt eller jo jag har kommit in på komvux så jag börjar nästa vecka. Jag ska läsa engelska 6. Det är två gånger i veckan så jag ska jobba som vanligt de andra dagarna! :>
 
Min syster och hennes pojkvän firar två år dag!
Tänk vad tiden går! GRATTTIS! ♥
 
 
 
Just give me a sign, there’s an end a beginning
To the quiet chaos driving me mad
The lone neon nights and the walls of the ocean
and the fire that is starting to go out

Kommentarer
Postat av: linda

Tack baby!!

2013-01-27 @ 18:51:50
URL: http://nattstad.se/lmartinsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0