So much closer

Hey!
 
Första veckan på komvux är över och jag vill redan hoppa av. lol
Jag har verkligen INTE saknat skolan. Jobba är mycket roligare.
Man behöver bara gå en gång i veckan men det är så mycket som
behövs göras och plugga är verkligen inte mig grej. Jag skjuter
alltid upp det till sista sekunden. Plus min sociala fobi gör det ännu värre.
Att göra muntliga grejer för massa människor är hemskt. Jag hatar det.
Ännu hemskare är att behöva göra det på Engelska. Vill inte!!!!!!!
Ugh jag fattar inte riktigt hur jag ska klara av högskolan sedan.
 
I morgon/idag (klockan lär vara över 12 när jag är färdig med detta)
ska jag och Mirre utnyttja våra friskvårdskuponger.
Vi ska på helkroppsmassage något som jag aldrig testat på förrut.
Jag gillar ju inte "närhet" speciellt mycket så får se hur detta går.
Jag är faktiskt ganska nervös. *patetisk tjej*
men jag ser ifram imot det också! Massage är något jag behöver!

Jag har äntligen börjart komma igång lite med mitt körkort.
Mamma, jag och syster ska snart gå på den dära kursen som
man måste gå på för att man ska kunna övningsköra!
Mitt mål är att jag ska ha körkort innan året är slut.
 
 
 Denna låten är så bra.
Varje gång jag lyssnar på den vill jag gråta haha!
 
The distance is quite simply much too far for me to row
It seems farther than ever before
Oh no.
I need you so much closer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0