Twenty two years young but I feel old

Jag har inte bloggat på länge (förrutom det snabba inlägget för några dagar sedan) eftersom det har hänt saker runt omkring men nu är jag här igen. Kan inte lova att jag kommer blogga oftare men jag ska försöka.
 
Så ännu en födelsdedag har passerat och nu är man alltså 22. Jag mår illa bara av tanken. Jag hatar att fylla år. Jag känner mig så gammal och misslyckad. Har inte gillat att fylla år sedan jag liten. Tur att man har fina vänner/familj, arbetskollegor och barn som gjorde dagen bättre och fick mig att må bättre.
Jag och mina vänner åt på Jensen's Bøfhus för första gången (för mig). Jag beställde en stor dricka och den var verkligen som en vas haha. Jag var tvungen att använda båda händerna när jag skulle dricka. Vi skrattade länge åt det.
 
Träffade finaste Älly i tordags och vi åt lite mat och sedan gick vi till glasscafét!
Jag köpte även en lila klänning av henne!
 
Nu jobbar jag bara 1 vecka till sedan har jag semester i 3 veckor. Ska bli underbart. Jag har det bästa jobbet men man behöver verkligen en paus ifrån det ibland å bara ta det lugnt.
 
Den sjukt stora drickan jag fick! (Den såg större ut i verkligheten.)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisa Correa Broander

haha awe, större dricka än sara! :3 Ja det var super mysigt! Får vi göra om <3

Svar: Jaa! ♥
Sara

2013-07-07 @ 23:22:28
URL: http://ellysita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Semester är aldrig fel! ;)

Svar: nej det är det verkligen inte! :>

Tack för bilden btw!
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0