Liseberg

Hey!
Ännu en vecka har gått! Förra måndagen hade vi avslutning för de äldre barnen som ska börja i förskoleklass. Det känns lite ledsamt. De hade cirkus för alla föräldrarna. Det var så fint och dem var så duktiga! Jag hann inte vara kvar hela tiden för jag skulle gå på bio med syster innan hon skulle åka iväg! Hon kommer inte hem förrän den 28 juni! Hon är just nu ledare på ett konfirmationsläger! I miss her!
 
Barnen hade målat såna fina Cirkus-biljetter! :>
 
*
 
I lördags var jag på Liseberg med Lillen, Mirre, Isac, Dan, Johan och Kristoffer! Det var jättekul! Lillen och Mirre var tvungna att gå vid 18 tiden för att dem skulle på en spelning, men vi andra va kvar! Det började regna senare men vi köpte såna där regnskydd och åkte massa grejer ändå! Vi avslutade kvällen med att åka balder i spöregn. Det kändes som man fick hagel på sig men det var så sjukt kul!
 
Jag, Isac, Lillen och Mirre när vi åkte flumride! När jag har åkt den förrut har jag knappt fått vatten på mig men denna gången var alla helt genomblöta haha
 
 
 Chai Latte! Nom Nom Nom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0