Midsommar!

25 juni: Nu har jag bara ett litet tag kvar innan jag får semester! Den 12 juli jobbar jag sista dagen. Jag längtar verkligen efter semestern nu! Ska bli så skönt!!
Jag hade en väldigt bra midsommar iår. Eftersom ingen i min familj var hemma åkte jag och Mirre hem till hennes mamma och firade med Mirres släkt! Det var god mat och efter maten hade vi tävlingar. Det var kul! Jag och Mirre åkte sedan hem till Lillen som hade fest. Det var helt okej där dock var en del helt borta! Vi gick hem kom hem vid 3 tiden. Till frukost bjöd Mirres farmor på nygräddade våfflor, mums!
 
Well, nu ska jag sova! Ska upp och jobba sedan ska jag in till stan och äta middag med mina kompisar eftersom jag fyller år imorgon!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!!

Svar: Tack! :>
Sara

2013-06-26 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0