Summertime

Hello!
Nu är det äntligen sommar!!! Åh jag har längtat så mycket. Barnen på jobbet har också längtat haha! Har verkligen världens bästa jobb! Jag vet i alla fall att jag har valt rätt yrke och det känns bra. Synd bara att jag inte är fädigutbildad ännu! Ugh jag kommer sakna alla barnen så mycket om jag börjar högskolan till hösten!
btw: Fick min lönespec igår och när jag öpnnade den såg jag att jag har fått löneförhöjning! SÅ SJUKT GÖTT!!
 
I onsdags förra veckan träffade jag, mamma å farmor min (halv)storasyster för första gången på två år. Det var jättetrevligt och kul att träffa henne. Jag hoppas att vi kan träffas snart igen! Vi bor ändå ganska nära varandra men man får aldrig riktigt tid. Hon hade med sig två av sina fyra hundar Nemo och Bebis.
 
NEMO
 
BEBIS

 FINASTE SYSTER (hon hatar att vara med på bild precis som jag så jag fotade henne i smyg haha)
(och det är hennes septum som skimrar på bilden inte smuts)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0