Carry On My Wayward Son

Nu tänkte jag tipsa om en jättebra serie igen! Supernatural!
Jag började titta lite på den här serien redan när den visades på SVT för många år sedan! Vet inte varför jag inte riktigt fortsatte att titta efter säsong 1 men i Juni jag beslutade mig för att börja från början igen efter jag sett massa gifs på tumblr. Den här har blivit en av mina favoritserier! Serien har precis börjat på en 9:onde säsong så det är ganska många säsonger att titta på men det är helt klart värt det.
 
Sammanfattning om serien:
After their mother's death in a suspicious fire that burns down their house, Sam and Dean Winchester live a life on the road with their father as they grow up. Years pass, and the boys team up to find their father, John, who goes missing on a hunting trip. However, their father is not a typical hunter: he hunts supernatural creatures like ghosts, vampires, and spirits, and he's trained his sons to do the same. Along the way, Sam and Dean save innocent people, fight creatures and ghosts, and collect clues to their father's whereabouts
 
Det som jag tycker är det bästa med denna serien är att det kan gå från ett helt seriöst avsnitt till ett avsnitt som man bara sitter och skrattar åt! Det är en spännande serie som det händer mycket saker i. Jag vill inte avslöja så mycket men you will CRY and it will HURT........ a lot!!!
 
 Här är en person som har gjort en trailer för första säsongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0