Dance So Good

Jag och min lillasyster var och såg Alexz Johnson, Wakey!Wakey! och Ron Pope för två veckor sedan! Det var verkligen jättebra.
Det som jag mest hade sett framemot var Wakey!Wakey! Jag blev så sjukt glad när jag såg att de skulle komma hit. Har ju väntat och väntat eftersom jag inte kunde gå sist. Denna gången hade Michael inte med sig sitt band (det hade blivit något strul tror jag) men som han själv sa "I'm fucking good at this" och det var han verkligen. Han satt där och spelade på sitt piano och det var helt underbart bra. Han berättade att han var sjuk men det märktes bara i sista låten.
Efter konserten ställde han sig vid sin merch och skrev autografer och tog kort med folk. Jag stod länge uppe på balkongen och tittade ner innan jag tog modet till mig (med hjälp av min syster) att gå ner till honom och fråga om jag kunde få ta ett kort med honom, "Of course" sa han. Sedan sa jag att han var helt fantastisk och han sa "Thank you" och såg jätteglad ut. :)
Jag tycker verkligen om Michael. Han är så talanfull och fin! Han är en av mina förebilder och jag är så lycklig över att jag har fått träffa honom!
Han är även en bra skådespelare. Han var med i One tree hill säsong 7. (typ det ända som var bra med den säsongen.)
Om ni är intresserade av att lyssna på Wakey!Wakey! får ni en länk här
 
 
 
♡♡♡♡♡♡  
 
 
 
 
btw är stolt över Sveriges 14 medaljer i OS! WHOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0