I'm married to the music, for better or for worse

Hey! Jag har precis fått i mig lite mat. Fick ett migränanfall på jobbet idag så fick gå hem. Det är inte det lättaste att ta sig hem när man har så ont i huvudet och mår illa + att folk stirrade eftersom jag grät. Mamma kom och hämtade mig halvägs hem! Sov i 3 timmar och nu mår jag bättre. Har fortfarande huvudvärk och mamma tror att jag har haft mycket omkring mig just nu och stressat för mycket så hon tyckter att jag ska vara hemma i morgon men jag får se. Det är tur att jag bara brukar få det 2 gånger om året för det är hemskt!
 
Tips på bra låtar som jag lyssar mycket på just nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0