Shake it out

God eftermiddag!
Just nu sitter jag och tittar på en ganska ny serie som heter "Once upon a time" och äter frukt.
Fastnade direkt! Det är skaparna från "Lost" (en av mina favoritserier) som har gjort denna och deras serier är väldigt speciella och annorlunda mot andra serier och det gillar jag.

Handling:
Serien handlar om Emma som träffar Henry som säger att han är hennes son och ber henne komma med och hjälpa honom. Detta leder till att de kommer till "Storybrooke". Över staden vilar det en förbannelse. Stadens invånare är egentligen sagofigurer som inte har något minne vad dem egentligen är. De kan inte komma ifrån staden för då kan hemska saker inträffa. Den ända som kan rädda staden är Emma.
Här är en länk till trailern

Jag letar även efter en ny mobil. Min nuvarande fungerar inte som den ska. Det roliga är att jag köpte en ny mobil i juni förra året på onoff. Den fungerade jättebra tills jag skaffade comviq då fungerade inte SIM-kortet. Skulle då lämna tillbaka mobilen men då hade ju Onoff gått i konkurs och jag kunde inte göra det. De sa att om jag hade köpt den 1 vecka senare hade jag kunnat lämnat tillbaka den. Jag skulle köpt den på elgiganten först men så var den slut så därför gick jag till onoff. Jävla otur har jag. Så nu har den har legat i min låda oanvänd typ. Har fått använda min gamla mobil och som sakt iband vill den inte fungera. Det sjukt svårt att hitta en mobil. Jag vill inte ha touch och det är typ det ända som finns :O




Mycket bra låt. Hörde den i Skavlan förra året men har inte lyssnat så mycket på den förrän jag hörde den i det senaste "How I met your mother" anvsnittet. Har haft den på repeat sedan dess typ. Jag gillar att videon typ har spammats över av HIMYM kommentarer. x)
Trackback
RSS 2.0