Twilight

Var på bio igår med syster och Fanny! Vi såg "Breaking Dawn part 2." Många har sakt att filmen är jättebra men jag hade inte höga förväntningar på den eftersom första delen var sjukt långtråkig framtill de sista 15 minuterna! Tyckte denna filmen var lite som den första delen fast lite bättre. Den var så långtråkig fram till sista halvtimmen då var den faktiskt riktigt bra. Åh och när jag såg Lee Pace blev jag glad!
Jag älskade twilight när den första filmen kom ut 2008 men nu har jag typ blivit anti allt som har med twilight att göra (böckerna är okej)! Jag älskar dock Robet Pattinson! He's hilarious!
 
 
 
Millions of Twilight fans, they cannot wait to see this, it’s almost heartbreaking because they don’t want it to be over. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0