The Liar And The Lighter

Det är andra dagen på min 2 veckors semester och jag saknar redan barnen och jobbarkompisarna! Jag kommer förmodligen inte får vara kvar i höst eftersom som det ska sparas pengar! Känns så tråkigt! Har varit där i snart 1 år, men det är så det är att vara vikarie! Jag jobbar vecka 29, 30 och 31 men det är stängningsveckorna så det är ingen ordinare personal och de flesta barnen kommer ifrån massa andra förskolor! Jag ska vara kvar i bemanningen ett halv år till i alla fall för till våren ska jag läsa Engelska 6 på komvux!
 
Fyllde år förra veckan så fick lite fina paket från Syster, Lukas och den lilla påsen brevid fick jag från jobbet! :>
 
 
Allt var såklart i Lila! <3
 
 
Eftersom det förmodligen var sista dagen i fredags fick jag
den här fina avslutningpresenten från jobbet + rosor! De är så söta!
 
 
Fick dessa underbara presenter från föräldrar och barn som skulle sluta eller ha sommarlov!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0