Bite My Tongue

Sitter i mitt rum och tittar på "Pretty little liars" och väntar på att det ska sluta regna! Kan inte riktigt fatta att det snart är september och sommaren strax är över. Har ångest över att det snart är vinter igen. Hatar vintern!
 
Jag har blivit lite nostalgisk på senare tiden jag saknar alla program som gick på tv när man var yngre. Programmen nuförtiden är verkligen dåliga förrutom några! Jag saknar "Phil från framtiden", "Mormors magiska vind", "Search for Treasure Island", "Vintergatan", "Kenny Starfighter", "Mumfie", "Noaks Ö" m.m 
Det flesta programmen som gick förr kan man titta på hur gammal man än blir. Det kan man inte göra med de som går nu. Det var bättre förr. Jag har hittat en del av programmen som jag älskade och köpt hem dem. Den senaste jag fick tag på var "Salve - en medeltidssaga" Det var en av mina absoluta favoriter när jag var liten. Jag har bestämt att när jag får barn ska jag visa massor av de programmen jag växte upp med! :>
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0