"Det här är livet"

Jag måste göra ett inlägg och berätta om hur det var när jag tittade på Filip och Fredrik! Jag älskar dem! De sticker verkligen ut ur mängden. De vågar göra saker som andra inte skulle. Dem är sig sjävla och de är ärliga! Allting de gör är intressant och de har alltid något att säga. De kompletterar varandra så bra! När de inte är tillsammans blir det inte samma sak!
 
 
Jo Jag såg dem förra söndagen i Scandinavium. Det var nästan 4000 personer där. Det var så bra! Underhållande och roligt! 1 timme innan showen fick man titta på när de spelade inte sin podcast. Deras podcasts är väldigt bra. Man kan lyssna på dem här! Själva showen var helt awesome. Det sjöng, visade bilder, berättade historier och hela showen gick ut på att vi tillsammans med vi i publiken tillsammans med dem skulle komma på en ny slogan för Göteborg med något som var typiskt för oss Göteborgare. Det blev tillslut  "Göteborg - låt stå änna" Så bäst haha! Det var längesedan jag skrattade så mycket! Helt underbart!
 
Åh hittade ett klipp när de sjöng "Om du lämnade mig nu!" Ljudet är jättebra men det är filmat ganska långt ifrån, men man ser ändå bildspelet haha!
 
 
Jag skrev till Fredrik och Filip på twitter och tackade dem för kvällen och Fredrik svarade. Det gjorde hela min dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0