Loser

December: Jag har kollat på julkalendern. Jag älskade verkligen greveholm när jag var liten och det jag gör det fortfarande. Jag blev både glad och fundersam när jag hörde att det skulle göra en uppföljare! Jag måste säga att första avsnittet var helt okej. Jag hoppas att det blir ännu bättre sedan. Älskar att de har samma musik plus att många av skådespelarna från den första "versionen" är med!
 
I torsdag fixade jag biljetter till Robbie Williams på Ullevi i sommar. Jag och min syster har väntat så länge på att han ska komma hit! Åh det ska bli så kul!
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag blir så jävla arg på mig själv. Jag är så patetisk. Cheer the fuck up already
INHALE-EXHALE-REPEAT 
               
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0