Things aren't getting any brighter

Hello!
Har spenderat hela veckan på jobbet och har varit så trött när jag har kommit hem att jag inte alls har orkat sitta mycket vid datorn! Det har faktiskt varit en bra vecka på jobbet. Kul att träffa nya barn och nya arbetskollegor.
Pollen plågar mig fortfarande men ska till läkaren på onsdag så hoppas att jag kan få nya tabletter.
Har hjälpt min syster att riva tapeter i hennes rum. Det kommer bli fett fint sen när det är klart.
Nu har hon åkt iväg till Norrköping igen och kommer hem nästa söndag! Det är så tomt utan henne här :/
 
 
 Frank Iero var frontman i detta band innan han blev gitarrist i MCR!
Älskar denna låten! ♥
I wish that you'd believe
That I'll be your Lloyd Dobbler
With a boombox out in the street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0