Dag 2: Mina mål/drömmar/önskningar.

Jag gillar egentligen inte att prata om framtiden eftersom man aldrig vet hur den blir och just nu känns allt hopplöst men sak jag hoppas jag verkligen. Jag vill vara lycklig och frisk och jag vill att min familj och mina vänner mår bra.

  • Ta mig igenom varje dag.
  • Flytta hemifrån. (fast jag vill fortfarande bo nära min familj)
  • Träffa My Chemical Romance och tacka dem för allt som de har gjort. Dock skulle jag nog aldrig våga göra de även om jag så gärna vill. Jag vill se dem live massa gånger till också.
  • Vill se You Me At Six, Sleeping With Sirens, Panic! At The Disco, The Used, Wakey Wakey, Demi Lovato, Canterbury, Leathermouth och massa mer band liv. Hoppas även att Finch återförenas så jag får se dem live också.
  • Jag vill få gjort mina tatueringar som jag har planerat.
  • Just nu är jag vikarie på en jättebra förskola, men jag vill komma på in högskolan så jag kan få ett fast jobb. Jobba med barn har jag alltid velat eftersom jag älskar barn och man får röra sig mycket. Skulle aldrig kunna sitta på ett kontor hela dagarna. Man lär sig även nya grejer varje dag.
  • Jag hoppas att jag kan hjälpa andra människor på något sätt.
  • Jag vill resa utomlands igen.
  • Hitta någon som gör mig lycklig och behandlar mig bra.
  • Få 2 eller 3 barn.
  • Jag vill må bättre.
  • Ta mig tid att träna minst 2 gånger i veckan och äta nyttigare
Har säkert massa fler som jag inte kommer på nu men jag fyller på om jag kommer på fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0