I don't really know where the world is but I miss it now

Jag har beslutat mig att göra en sån där 30 dagars lista dock kommer min ta mer än 30 dagar eftersom jag inte kan blogga varje dag men ska försöka göra 2 stycken i veckan i alla fall! :)

Dag 1. Lite fakta om mig.

  1. Jag är mörkrädd.
  2. Jag är beroende av musik, tv-serier och min familj.
  3. Jag är rädd för framtiden.
  4. Jag gillar att vara ensam men jag hatar att känna mig ensam.
  5. Jag älskar att pyssla med mitt rum.
  6. Jag har sämst självförtroende.
  7. Jag älskar Lila.
  8. Jag har bara varit kär en gång i mitt liv.
  9. Jag gillar oftast djur mer än vad jag gillar människor eftersom som människor är så dumma i huvudet ibland.
  10. Jag gillar inte Coca Cola.
  11. Jag har sjukt svårt att släppa in folk i mitt liv eftersom jag är rädd att dem ska lämna mig på ett eller annat sätt.
  12. Jag har även väldigt svårt att lita på folk.
  13. Jag har socialfobi.
  14. Jag är sockerberoende och försöker bli av med det.
  15. Jag hatar att förlora.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0