Keep breathing, 'til you feel something

Denna veckan har varit värdelös. Typ allt har gått fel. Känner att jag börjar bli sjuk också. Vill inte!!!

Har jobbat hela veckan. Trivs så bra på det stället jag är på nu. Har vart där i 7 måndader nu och kommer i alla fall vara där fram till sommaren! Alla är så snälla mot mig. Visst det kan vara väldigt jobbigt och stressigt men det får man tåla när man jobbar med barn haha!

I onsdags var det 6 år sedan min älskade pappa dog. Jag saknar honom så mycket. Det gör ont i mig när jag tänker på att han aldrig kommer få sig mig och mina syskon växa upp. Att han aldrig kommer få se sina barnbarn. Livet är så orättvist. Han kunde alltid göra mig glad även fast jag var arg, sur eller ledsen. Jag skulle göra vad som helst för att få honom tillbaka. Hoppas du har det bra vad du än är min hjälte!  ♥

I torsdags var jag, min lillasyster och hennes pojkvän i stan och shoppade lite. Jag å Linda köpte varsin cykel. Hon en svart och jag en lila. Så från och med nu ska jag cykla till jobbet och hon till skolan. Vi är så trötta på att bussen ALLTID är mellan 2- 10 min sen på morgon. Visst det är okej om den är sen nån gång ibland men varje dag är inte okej. Så är det någorlunda väder så cyklar jag!

Tigrar är så vackra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0