Dag 8: Favoritserie

Jag ÄLSKAR verkligen att följa serier. Vissa säger att jag följer alldeles för många but I don't care. Det här med att välja en favoritserie går inte. Jag har 7 stycken favoritserier just nu! Jag rekommenderar er att följa allihopa!

  • Lost
  • How I met your mother
  • Bones
  • Once upon a time
  • Tru calling
  • The O.C
  • Pushing Daisies

Jag har en tendens att följa serier som blir nerlagda för fort. Tru calling och Pushing Daisies slutade båda mitt i säsong 2. Hatar verkligen sånt. Båda är sjukt bra och väldigt annorlunda vilket jag gillar. Lost och The O.C är också nerlagda men det slutade ändå på ett bra sätt och höll inte på alldels för länge som vissa serier gör som verkligen inte borde de.

Av dem som jag har skrivit är nog "How I met your mother" den som jag gillar mest just nu. När jag började titta för 3/4 års sedan visste jag inte hur mycket jag skulle tycka om de. Jag har ganska svårt för komediserier. HIMYM, Vänner och Scrubs är nog dem ända jag kollar på. Ni som aldrig har sett HIMYM borde verkligen göra de!!! Den har allt en serie ska ha.







Ted och Robin är mitt OTP (One True Pairing) just nu. Jag är ganska säker
på att dem inte är endgame men jag hoppas verkligen de! I will go down with this ship!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0