I really fucked it up this time didn't I, my dear?

Idag är det bara 1 månad tills "The Hobbit: An Unexpected Journey" har premiär! JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET!!
 
 
dock måste man vänta 1 helt år tills del 2 kommer och åter ett halvår tills sista delen haha!
 
På lördag åker jag och mina två homies till Stockholm och kommer hem på måndag! Äntligen ska jag få se The Used!!!
 
 
"Mumford and sons" kommer till Stockholm i april nästa år! Jag vill så gärna se dem men biljetterna är redan slutsålda :''(
Jag hoppas verkligen att de kommer till Göteborg också! För er som inte har hört detta bandet förrut har missat något. Lyssna och njut!
 
  Kärlek!
 
 
 Så jävla bra live version! Får gåshud varje gång!
 
 ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0