Stockholm + The Used ♥

Jag kom hem från Stockholm igår kväll! Det var en väldigt bra helg!
Vi var framme vid 16.30 på lördagen och fick skynda oss till plattan eftersom vi skulle möta några av mina mcr-kompisar och käka mat! Det var så roligt att träffa dem igen men jag hatar att jag har sån socialfobi!
Efteråt gav vi oss av till Erik han som vi bodde hos och lämmnade våra grejer. Vi förfestade lite och drog ut med han och hans kompis.
Nästa dag tog vi det lugnt och sedan var det dags för The Used. Förbandet "Lower Than Atlantis" var jättebra live! The Used var helt jävla awesome! Åh det var så kul att äntligen få se dem live! Vill tillbaka! Fick inga jättebra bilder på dem eftersom det var svårt att ta kort när man inte är så lång plus att man knuffades runt haha!
 
"It's my opinion, that music is love. And while you're in here, at a rock show, I hope you can be brave enough to be your fucking self! This is the one place where we can leave all of our problems outside and forget about any troubles we have in the world... and just feel love of rock and roll!"Bert McCracken
 
Lower Than Atlantis

The Used ♥
 
                                                               ♥
 
 
 
 En video från när de kommer in på Scen! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0