I'm so far gone now I been running on empty

30 oktober. Har hört/sett att det har snöat lite överallt i Sverige men ingen snö här ännu! FUCK YES!
Jag är har semster hela denna veckan. Så skönt, man behöver vara ledig ibland! Jag har lite saker planerat.
I dag ska jag umgås med min kära lillasyster vi ska äta god mat och gå på bio!  Hon har btw gjort en "Miley Cyrus" och klippt av sitt hår och färgat det rött. Det blev sjukt snyggt! (lägger kanske upp en bild senare)
På fredag ska jag på halloween-sittning. Jag ska klä ut mig till "Angel of death"!
På söndag är det dags för MSI!! :D
 
En annan rolig grej är att jag ska åka till Stockholm och se The Used i november! Längtar så mycket!
 
 
 
                                 ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Stockholm kommer bli bäst :D

Svar: JAAAA! :>
Sara

2012-10-30 @ 13:19:33
URL: http://LinneaLoveless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0