May the odds be ever in your favor

Sorry att jag inte har uppdaterat på länge men jag har varit sjuk och fortfarande inte helt frisk.
Tänkte uppdaterat igår kväll men jag har haft en sån huvudvärk det är först nu den har börjat släppa lite. Eftersom jag var ledig idag följde jag med mamma till farmor. Hon bjöd på fika och mamma slingrade hennes hår. Det är alltid kul att träffa farmor. Innan vi flyttade så bodde vi granne med henne och vi var hos henne nästan varje dag. När jag var liten så åkte jag hellre till henne efter skolan än att åka till fritids. Vi tittade alltid på "Sunset beach" och Vi hade bingokvällar på lördagar. Hon är väldigt ensam där ute så jag försöker åka till henne så mycket jag kan. Det blir inte så ofta eftersom jag inte har körkort och jag har mycket att göra. Hon har inte haft det lätt i livet. Hon har förlorat sin man, sina bröder, sin ena son alldeles för tidigt. Min farmor är så stark. Jag ser upp till henne! Hon betyder mycket för mig! ♥
 
Nom Nom Nom
 
I lördags var jag, Jojo, Lillen och Älly hos Mirre och hade tacoknytkalas och sedan gick vi på bio och såg "mama". Det var en okej skräckfilm. Jag tyckte inte den var läskigt alls! Det hände dock en jätterolig grej. Efter halva filmen kommer det in en kille (utan att ha en biljett) han sätter sig på en ledig plats. Han förstår inte att det är en skräckfilm vi tittar på. Efter typ 30 sekunder så händer det något i filmen som gör att många hoppar till. Killen ger ifrån sig ett skri och springer ut ur biosalongen. HAHAHA kunde inte sluta skratta xD
 
För övrig så längtar jag tills denna filmer kommer upp på bio. Jag gillade verkligen den första filmen så det ska bli spännande å se om denna blir lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0