OtursOlga

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik. Jag lyssnar mest på Bring Me The Horizon och Pierce The Veil eftersom JAG SKA TILL STOCKHOLM PÅ TORSDAG Å SE DEM! WOHO!!
 
Förra helgen var min storasyster och hälsade på oss. Det var jättemysigt. När jag och mamma körde hem henne passade vi på att hälsa på hennes fyra hundar. Så himla goa å söta!
 
Jag har även köpt mig ett busskort. Detta bestämde jag efter jag ramlade med cykeln när jag skulle hem från jobbet förra tisdagen. Jag slog upp mina knän ordentligt och mamma tyckte att jag skulle åka till jourläkaren. De tvättade rent det och plåstrade in såret. Jag fick vara hemma från jobbet i två dagar för att jag knappt kunde gå. Jag har fortfarande väldigt ont i ena benet. ugh -__-
 
well måste sova nu om jag ska orka jobba imorgon bye
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är

Svar: what?
Sara

2013-12-07 @ 11:58:21
Postat av: Anonym

Är du bättre i benet?

Svar: Ja det är bättre! :>
Sara

2013-12-08 @ 13:47:03
Postat av: Anonym

Vad gillar du julkalender iår?

Svar: Jag gillar den jättemycket!
Sara

2013-12-10 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0