Ash nazg durbatulûk

Ännu en vecka har gått och en ny månad är här.
 
Var på massage i måndags och det gick bra. Jag valde att göra en halvkroppsmassage i stället.
Haha både jag och Mirre sjukt trötta och illamående efteråt. Det gjorde ganska ont ryggen vid vissa tillfällen men det kände verkligen bättre efteråt även om det gjorde lite ont! Skulle behöva massage varje månad eftersom jag var så stel i ryggen! Får se hur det blir framöver.
 
Min lärare på komvux har varit sjuk hela veckan så har fått pluggat hemma! Jag har faktiskt blivit färdig med det som ska vara klart! Skönt!
 
Försöker även få igång min mobil som inte vill fungera. Jag hittade den inte igår och eftersom den var avstängd kunde jag inte ringa den. I morse ringde alarmet och hittade den ganska snabbt. Den hade ramlat bakom bokhyllan, men jag får bara igång den en stund. Jag behöver verkligen köpa en ny!!
Behöver egentligen en ny laptop också för min krånglar hela tiden ugh :(
 
Fick hem denna igår. Har velat ha en sjukt länge!
iiiihhh ♥
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0