I let my heart go It's somewhere down at the bottom

Hey!
Var och köpte mig en ny telefon i lördags (äntligen!)
Took me long enough. Det blev en Iphone 4s. Eftersom jag har haft en så
gammal telefon innan så underlättar det en hel del nu.
 
Jag måste till banken i morgon och skaffa mig ett nytt bankomatkort.
Min kära bror hade lånat mitt gamla och "råkat" bryta det i mitten. -_-
 
När man har mycket i huvudet eller känner sig nere känns det underbart att komma till jobbet där
man får kramar och får höra fina ord från både barnen och kollegorna.
Vill så mycket hellre jobba än att gå i skolan och det känns hemskt
att säga nej vissa dagar men jag måste vara hemma och plugga.
Jag måste verkligen sitta hela dagen eftersom jag inte kan koncentrera mig.
Jag kan sitta 10 min sen måste jag röra mig. Det är sjukt jävla jobbigt.
Önskar att jag kunde få ett fast jobb utan att behöva gå högskolan för jag känner mig ganska säker
att jag inte kommer klara av det när jag väl har börjat. för jag känner för att hoppa av komvux.
 
Nu ska jag lägga mig och på lyssnar på musik i några timmar så jag kan somna sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0