This is sempiternal, will we ever see the end?

Hallo!
Jag har inte mått så bra under de senaste dagarna därför
har jag inte haft nån lust att blogga.
 
*
Min kompis tog körkort idag! SÅ SJUKT BRA ÄR HON!
Grattis igen Lillen!
Längtar tills den dagen jag har körkort! Det underlättar en hel del när man har de!
 
Jag fick veta för drygt en månad sedan att Bring Me The Horizon kommer till Göteborg i maj.
Självklart ska jag dit. Det blir tredje gången jag ser dem live.
 
De har släppt en musikvideo till deras nyaste låt.
Det tog några sekunder innan jag fattade att det inte var min laptop
det var fel på utan att musikvideon ska vara så haha! Grym låt och bra musikvideo!

Kommentarer
Postat av: LinneaLoveless

Tack gumman! <3

2013-02-13 @ 11:15:09
URL: http://linnealoveless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0