Rhythm In My Soul (Heroin)

Den här låten har jag på repeat nu! Jag älskar verkligen Jonny's röst. Han är så talangfull. Hans röst är lika bra live som på skiva om inte ännu bättre. Efter låten säger han med tårar: "You just don't understand how happy I am to be alive, I love you guys" Han har nämligen haft stora drogproblem under en lång tid men har varit på rehab och han verkar må mycket bättre nu. Jag är så glad för hans skull.
Jonny var för övrigt sångare i ett band som jag lyssnar ganska mycket på "Emarosa" Check 'em out!
 
 
Cold sweat, goosebumps
My insomnia has come out to play
My depression's at the door
Suicidal tendencies, they're begging for more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0