“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light”

Har sovit sämst i natt. Grannjävlen spelade musik fram till klockan 3. Det dunkade i hela lägenheten. Han sänkte efter ett tag men det var ändå så högt att jag inte kunde sova. :@
 
Har fått väldigt många komplimanger nu de senaste från folk som tycker jag har en fin hårfärg! Den är nästan uttvättad fast färgen har fortfarande kvar sin glans. Jag gillar den verkligen och ska nog fortsätta med den. Den är typ plommonfärgad. Har ingen bild på håret dels eftersom det är så svårt att få en bra bild på det för det blir aldrig den färgen det är, plus att jag nästan aldrig tar kort på mig själv!
 
I torsdag gick jag upp tidigt för jag hade en tid hos läkaren. Direkt efter så åkte jag in till stan där jag träffade Nike. Hon bor i Stockholm men var här för att se Håkan Hellström. Vi träffades på MCR-träffen i Stockholm för snart 2 år sedan. Hon hade mig sig ett halsband till mig som jag hade "beställt". Det var väldigt kul att träffa henne igen. Efteråt tog jag spårvagnen till Mirre som hade fixat ett helt fruktfat, så gott!! Jag var tvungen att åka hem sedan eftersom min bror ville ha hjälp med en sak!
 
Nu sitter jag här och har lite beslutsångest. Jag har typ 200 posters/bilder på väggarna. 80% av dem är MCR. Jag funderar på att ta ner nästan allt. Jag ska ha kvar en del MCR posters. Jag får se hur det blir för jag har så svårt att slänga grejer men jag behöver en förändring.
 
Halsbandet jag fick av Nike! Bandet är inte rosa utan lila! Jag har velat ha ett "deathly hallow" halsband jättelänge och nu äntligen har jag ett! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0