Merci Pour Le Venin

Igår var det 2 år sedan jag såg mina hjältar live för första gången!
Åh jag saknar den dagen så mycket tror nästan jag aldrig varit så lycklig som
jag var då! Jag hoppas verkligen att dem kommer hit snart igen! ♥
 
I torsdags var det även 7 år sedan min älskade pappa försvann föralltid!
7 år sedan hans hjärta stannade och hela min värld rasade!
Det gör ont att tänka på att jag inte kommer få ha min
pappa där vid tillfällen som jag behöver honom mest. :(
Jag saknar dig så mycket pappa ♥
 
Jobbade nästan hela förra veckan förrutom på tordagen när jag var i skolan.
Nästan halva tiden är över. Jag får stå ut resten av tiden och hoppas att jag klarar det!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0