#IntresseklubbenAntecknar

Tänkte skriva lite om vad jag gjorde förra veckan! 
 
Måndag: Mamma och Mormor hämtade mig efter jobbet. Vi hämtade upp bror och så åkte vi till hem till farmor. Där mötte vi syster, Lukas och Göran. Vi firade min syster som skulle fylla 19 på torsdagen. Det var jättemysigt och jag hade jättekul!
Tisdag: Jag hann precis komma hem från jobbet innan det var dags att åka till Ikea. Jag köpte lite grejer som kan vara bra att ha när jag flyttar hemifrån. Vi köpte även present till Syster!
Onsdag: Jag jobbade från 6-14 och sen hade jag ett ärende från klockan 14.30 till 16.30 när jag kom hem ville jag bara sova men jag skulle iväg på en visning av en lägenhet! Jag var nr 5 i kön av dem som skulle titta på lägenheten så det andra hade förtur om det ville ha den. Det var en fin lägenhet men det var några grejer som var lite mindre bra. Jag saknande verkligen en balkong så jag tackade nej. (Ja, jag är lite väl kräsen kanske.)
Tordag: Jag skulle engentligen iväg men jag hade så ont i ryggen att jag bara låg i sängen från att jag kom hem från jobbet tills att jag skulle sova!
 
Smörgåstårtan vi fick hos farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0