“The flower that follows the sun does so even in cloudy days.”

Just nu ligger jag i min säng och tittar på serier och har gjort sedan jag vaknade vid 8. Skulle egentligen ha jobbat men när jag kom hem igår vid 14 fick jag sjukt ont i magen och det har fortfarande inte gått över. Tror att det var maten jag åt igår och att det var något som jag inte tålde. :(
 
Vi var ute i skogen med dem lite större barnen igår. Det var jättemysigt och så härligt väder. Det är skönt att komma iväg lite. Vi brukar gå varannan vecka. Denna gången gick vi runt sjön och matade ankorna med bröd, åt frukt och sedan kollade vi lite på olika fågelholkar.
 
 
Vi hittade det här svävande lövet!  :>
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0