Tjo!

Denna veckan har jag haft fullt upp! Har nästan inte haft nån tid att sitta framför datorn förrutom nu i helgen. Jag jobbar även för fullt. Var helt slut i fredags. Jag sträckte min rygg i onsdags. Både Torsdagen och Fredagen hade jag jätteont. Det som var jobbigaste var att det gjorde ont när jag andades. Varken tabletter, salva eller massage har hjälpt! Borde kanske inte ha jobbat dem dagarna men men. Nu börjar det äntligen göra mindre ont och jag hoppas att det har gått över helt tills imorgon. Well ska fixa lite inför jobbet men ska försöka göra ett inlägg imorgon.
 
 
  haha detta är så himla roligt. Filip får testa hur det känns att föda barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0